تور دبی با قیمت عالی و خدمات ویژه

تور دبی

قیمت تور دبی

تور دبی با قیمت عالی و خدمات ویژه
تور دبی با دیدار از بهترین دیدنی های دبی و خرید از مشهورترین بازارهای خرید جهان در دبی

--

تور دبی

--

زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در شب قدر

تور کربلا

یکی از بهترن اعمال در شب قدر که با هیچ عمل دیگری برابر ی نمیکند در شبهای قدر زیارت امام حسین (ع)
برای مثال در حدیث معتبری از حضرت صادق (ع) آمده است که چون شب قدر مى‏ شود منادى از عرش ندا مى‏‌کند که حق تعالى آمرزید هر که را که به زیارت قبر حسین (ع) آمده است.
در روایت است که هر که شب قدر نزد قبر آن حضرت باشد و دو رکعت نماز گزارد نزد آن حضرت یا آنچه که میسر شود و در این حال از حق تعالى درخواست کند بهشت را و پناه برد از آتش حق تعالى به او، خداوند عطا فرماید درخواست او را و پناه دهد او را از آتش.  و ابن قولویه از حضرت صادق (ع) روایت کرده که هر که زیارت کند قبر امام حسین (ع) را در ماه رمضان و بمیرد در راه زیارت از براى او عرض و حسابى نخواهد بود و به او بگویند که داخل بهشت شو بدون خوف و بیم .

در روایت دیگری آمده است هر که شب قدر نزد قبر امام حسین (ع) برود و دو رکعت نماز بخواند، حق تعالی درخواست او را برآورده کند و از آتش پناهش دهد. ابن قولویه از امام صادق (ع) روایت کرده هر که در ماه رمضان قبر امام حسین (ع) را زیارت کند و در راه زیارت بمیرد، برای او عرض وحسابی نخواهد بود و به او بگویند بدون ترس و بیم وارد بهشت شود.

از حضرت امام هادی علیه السلام روایت است که هر که زیارت کند امام حسین علیه السلام را در شب بیست و سوم ماه رمضان و آن شبى است که امید هست شب قدر باشد و در آن شب هر امر محکمى جدا و مقدر مى ‏شود مصافحه کنند با او روح بیست و چهار هزار ملک و پیغمبر که همه رخصت مى ‏طلبند از خدا در زیارت آن حضرت در این شب و در حدیث معتبر دیگر از امام صادق علیه السلام روایت است:

که چون شب قدر مى ‏شود منادى از آسمان هفتم از بطنان عرش ندا مى ‏کند که حق تعالى آمرزید هر که را که به زیارت قبر حسین علیه السلام آمده.

آن زیارت را مختص به این شب و عیدین یعنى روز عید فطر و قربان قرار داده‏اند و شیخ محمد بن المشهدى به اسناد معتبر خود آن را از حضرت صادق علیه السلام روایت کرده و گفته که آن حضرت فرمودند:

وقتى که اراده کردى زیارت کنى ابى عبدالله الحسین علیه السلام را پس برو به مشهد آن حضرت ، بعد از آن که غسل کرده باشى و پوشیده باشى پاکیزه ‏ترین جامه ‏هاى خود را پس چون ایستادى نزد قبر آن حضرت پس روى خود را به جانب آن حضرت کن و قبله را میان دو کتف خود قرار ده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط عارفه صحرایی |